O podboju Ameryki, holistycznym podejściu do człowieka, o szansach i zagrożeniach dla rynku medycyny estetycznej w Polsce z Katarzyną Nadolną, Dyrektor Generalną ITP SA, rozmawia Wieńczysław Zaczek.
Czy to prawda, że jako Grupa ITP, planujecie ekspansję na nowe rynki, podbój nie tylko Azji, ale i Ameryki?Miniony rok był dla nas bardzo ważny, nie tylko z powodu rozwoju wielu produktów, ale także z uwagi na pozyskanie strategicznego inwestora, który ułatwi nam wejście na największe, globalne rynki.
To inwestor finansowy?
Tak, ale wspiera nas także w dostępie do światowej klasy specjalistów w naszej branży oraz współtworzeniu strategii rozwoju na nowych rynkach.
Stąd, między innymi, zainteresowanie marką Neauvia, słynnych amerykańskich dermatologów – Michaela Golda i Davida Goldberga? To rzeczywiście niekwestionowani guru światowej medycyny estetycznej. Doktor Michael Gold uczestniczył we wszystkich najważniejszych wdrożeniach technologicznych w Stanach Zjednoczonych. Mogę powiedzieć, że wychowałam się na nim jeśli chodzi o laseroterapię. Tym większym zaszczytem jest możliwość współpracy z nimi. To oni sami zwrócili uwagę na nasze preparaty. Poznali je na kongresach i zafascynowało ich nowatorstwo technologiczne i efekty zabiegowe.
Rynek amerykański szczególnie interesuje się produktem Neauvia Stimulate, bo pobudzanie organizmu do samoregeneracji wpisuje się w obowiązujące tam trendy. Doceniono właściwości tego preparatu, to, jak zachowuje się w tkance i jak trwały tworzy implant.
czytaj więcej
What do you think?